عکس گرفتن امتحان فرودگاه مسافران ایستگاه

عکس گرفتن: امتحان فرودگاه مسافران ایستگاه فرودگاه هواشناسی اخبار اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی جامعه بین‌الملل خود را جهت خروج احتمالی آمریکا از برجام آماده کند / عراقچی

سید عباس عراقچی در کنفرانس امنیتی پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به تلاش‌های آمریکا در ناکارآمد کردن برجام اظهار کرد: بیش از یک سال است که رییس‌جمهور آمریکا

جامعه بین‌الملل خود را جهت خروج احتمالی آمریکا از برجام آماده کند / عراقچی

عراقچی: جامعه بین الملل خود را جهت خروج احتمالی آمریکا از برجام آماده کند

عبارات مهم : ایران

سید عباس عراقچی در کنفرانس امنیتی پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به تلاش های آمریکا در ناکارآمد کردن برجام اظهار کرد: بیش از یک سال است که رییس جمهور آمریکا با تمام تلاش خود در پی این است که برجام را از بین ببرد .

به گزارش ایسنا، معاون حقوقی و بین المللی وزیر خارجه با اشاره به این که در چند روز آینده باید رییس جمهور آمریکا بار دیگر طبق برجام تعلیق تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران را تمدید کند و بعضی از احتمال ها مبنی بر این است که این کار به وسیله ترامپ انجام نشود، افزود: ممکن است جامعه بین الملل در چند روز آینده به این نتیجه برسد که آمریکا از برجام خارج شود. جامعه بین الملل باید جهت این مرحله آمادگی داشته باشد .

جامعه بین‌الملل خود را جهت خروج احتمالی آمریکا از برجام آماده کند / عراقچی

این دیپلمات ارشد کشورمان افزود: حرکت آمریکا در جهت از بین بردن برجام است . ما در کشور عزیزمان ایران جهت هر سناریویی آمادگی داریم .

وی تاکید کرد: در صورت تحقق چنین موضوعی جامعه بین الملل و منطقه ما زیاد از این عنوان ضررمی کند آیا که یک تجربه موفقی در عرصه بین المللی از بین می رود .

سید عباس عراقچی در کنفرانس امنیتی پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به تلاش‌های آمریکا در ناکارآمد کردن برجام اظهار کرد: بیش از یک سال است که رییس‌جمهور آمریکا

وی تاکید کرد : منطقه ما بدون برجام به منطقه امن تری تبدیل نمی شود .

سید عباس عراقچی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ترامپ در تلاش است که یک تجریه موفق بین المللی را تبدیل به یک تجربه شکست خورده کند و این عنوان هم جهت نظام بین الملل و هم نظام عدم اشاعه و همچنین امنیت منطقه ای خطر بزرگی هست، ادامه داد: برجام تنها تجربه حل و فصل مسالمت آمیز یک بحران و یک درگیری در وقت معاصر است و شاید ما در اوضاع کنونی هیچ نمونه مشابه دیگری مثل آن را سراغ نداشته باشیم. در برجام یک بحرانی که بیش از ده سال به طول انجامیده بود از طریق مذاکره و گفت وگو حل شد و این درسهایی را جهت همه ما دارد.

این دیپلمات ارشد کشورمان ادامه داد: مهمترین درس آن این است که هنوز می توان به عنوان مذاکره و گفت وگوی دیپلماتیک امید داشت و پرسشها پیچیده را از این طریق حل کرد.

جامعه بین‌الملل خود را جهت خروج احتمالی آمریکا از برجام آماده کند / عراقچی

وی ادامه داد: البته من این عنوان را قبول دارم که بعضی از پرسشها از طریق مذاکره قابل حل و فصل نیست و در این زمینه می توان به عنوان مبارزه با داعش و گروه های تروریستی اشاره کرد و یا به ملتی که کشورش تحت اشغال هست، نمی توان گفت که به جای مقابله در برابر اشغالگر گفت وگو کنید ولی حتما بعضی پرسشها وجود دارد که می توان از طریق مذاکره حل کرد که این درسی است که برجام به ما می دهد.

رئیس ستاد برجام در وزارت خارجه با بیان این که ما می توانیم در منطقه از رویکرد برجام به عنوان یک الگو در حل پرسشها استفاده کنیم افزود: ما از رویکرد برجام که مبتنی بر رویکرد مذاکره و بازی برد برد از طریق گفت وگو هست، می توانیم جهت حل و فصل پرسشها استفاده کنیم و باید تلاش کنیم که برجام به یک الگوی موفق در عرصه بین المللی و منطقه ای تبدیل شود و همانطور که اشاره کردم آمریکایی ها در این زمینه نقش منفی بازی می کنند و می خواهند برجام را به یک تجربه شکست خورده تبدیل کنند واین عنوان منطقه ما را به جای بهتری نمی رساند.

سید عباس عراقچی در کنفرانس امنیتی پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به تلاش‌های آمریکا در ناکارآمد کردن برجام اظهار کرد: بیش از یک سال است که رییس‌جمهور آمریکا

وی در تصویر العمل به صحبت های جک استراو وزیر امور خارجه پیشین انگلیس در این نشست که تاکید کرده بود باید دیپلمات ها در پایتخت کشور عزیزمان ایران امنیت داشته باشند، گفت: من نیز با این عنوان موافق هستم که باید ترتیباتی اتخاد شود که دیپلماتها در امنیت باشد ولی ما یادمان نمی رود که نخستین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سفارتمان در شهر لندن مورد هجوم قرار داده شد و یک دیپلمات ایرانی براثر هجوم به سفارت کشور عزیزمان ایران درشهر لندن کشته شد. ما از ابتدای انقلاب تاکنون بارها شاهد بوده ایم که در برابر سفارتخانه های کشور عزیزمان ایران در کشورهای متفاوت اروپایی تظاهرات برگزار شد و بعضا به آنها حمله شده است و دیپلمات هایمان مورد ترساندن قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه بعضی از گروه های تروریستی مامن خوبی در بعضی از کشورهای اروپایی پیداکرده اند، در بخش دیگری از صحبتهای خود در مورد بحران سوریه نیز گفت: ما در کشور عزیزمان ایران بر یک راه حل جامع و سیاسی جهت حل بحران این کشور تاکید داریم و کشورهای اروپایی به این شرط می توانند از دموکراسی در منطقه ما حمایت کنند که در سیاست های بعضی از متحدین خود در منطقه بازبینی کنند. بعضی از متحدین کشورهای اروپایی در منطقه ما رژیم اقتدارگرایی هستند.

جامعه بین‌الملل خود را جهت خروج احتمالی آمریکا از برجام آماده کند / عراقچی

معاون وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با بیان اینکه در یمن فجایع گسترده ای در حال رخ دادن است و با تاکید بر اینکه تهاجمات به مردم یمن به وسیله عربستان سعودی باید متوقف شود خاطر نشان کرد: سعودی ها در همان ابتدا مدعی شدند که طی دو ماه کار حوثی ها را تمام می کنند ولی اکنون می بینیم که مدتی از این ادعا گذشته است و حتی حوثی ها آنها را بمباران می کنند.

وی با تاکید بر اینکه عربستان باید در سیاستهای خود تجدیدنظر کند و مسئله یمن یک راه حل نظامی ندارد، ادامه داد: بحران یمن باید از طریق غیرنظامی آخر پیدا کند.

عراقچی راجع به رابطه کشور عزیزمان ایران و عربستان نیز گفت : ما هر لحظه اعلام کرده ایم که با هم تعامل داشته باشیم ولی درخواست های ما از طرف سعودی ها رد شده است . عربستانی ها از وجود درگیری در منطقه سود می برند

واژه های کلیدی: ایران | مذاکره | آمریکا | ایرانی | آمریکایی | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار