عکس گرفتن امتحان فرودگاه مسافران ایستگاه

عکس گرفتن: امتحان فرودگاه مسافران ایستگاه فرودگاه هواشناسی اخبار اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات از این بدتر نمی‌شد به منصور بی‌حرمتی کرد ، انتقاد تند همسر پورحیدری از استقلالی‌ها

همسر مرحوم منصور پورحیدری از مسئولان کلوب استقلال به خاطر اینکه وقت اجرای مراسم مراسم خوش حالی قهرمانی این تیم در جام حذفی را دیر به او اعلام کرده بودند، گلایه

از این بدتر نمی‌شد به منصور بی‌حرمتی کرد ، انتقاد تند همسر پورحیدری از استقلالی‌ها

انتقاد تند همسر پورحیدری از استقلالی ها/ از این بدتر نمی شد به منصور بی حرمتی کرد

عبارات مهم : میلیون

همسر مرحوم منصور پورحیدری از مسئولان کلوب استقلال به خاطر اینکه وقت اجرای مراسم مراسم خوش حالی قهرمانی این تیم در جام حذفی را دیر به او اعلام کرده بودند، گلایه کرد.

فریده شجاعی راجع به علت شرکت نکردنش در مراسم مراسم خوش حالی قهرمانی استقلالی ها گفت: علی پسرم، چون در مرکز همایش های صداوسیما کار می کند و آنجا حضور داشت، به مراسم رفت، ولی ساعت چهار و نیم با من تماس گرفتند و گفتند ساعت پنج مراسم داریم! من هم جلسه داشتم و نمی رسیدیم به این مراسم برسم. از طرفی، از مسئولان استقلال دلخور بودم و تصمیم گرفتم در مراسم شرکت نکنم، بهتر است.

از این بدتر نمی‌شد به منصور بی‌حرمتی کرد ، انتقاد تند همسر پورحیدری از استقلالی‌ها

وی با اشاره به صحبت های مدیران استقلال مبنی بر اینکه مرحوم منصور پورحیدری تنها 20 میلیون تومان از این کلوب طلب دارد، اضافه کرد: طلبِ منصور را آنقدر کم کرده اند که فکر کنم با این شرایط بدهکار هم شده است ایم! مسئولان کلوب استقلال با حرف های ارزش حرمت اسطوره و پیشکسوتانش را حفظ نمی کنند. جهت مسئولان استقلال متأسفم که می گویند پورحیدری 20 میلیون تومان طلب دارد. ملت کشور عزیزمان ایران می داند که پورحیدری زندگی اش را جهت استقلال گذاشت. اگر می گفتند او میلیاردها تومان طلب دارد، ولی پولی نداریم بدهیم، می گفتیم اشکالی ندارد، ولی با این حرف ها همه زحمات پورحیدری را از بین بردند. اینکه مسئول استقلال اعلام کرد پورحیدری 20 میلیون طلب دارد، جهت من گران تمام شد و خیلی ناراحت شدم. بی حرمتی بدتر از این به منصور ندیده بودم.

همسر مرحوم پورحیدری همچنین گفت: اگر سریعتر وقت اجرای مراسم را اعلام می کردند، شاید جلسه ام را کنسل کرده و به مراسم می رفتم، ولی فکر می کنم زمانی را جهت اطلاع رسانی اعلام کردند تا به این مراسم نروم. پسرم به خاطر پدرش در مراسم استقلالی ها شرکت کرد، ولی من مانند او این قدر تواضع ندارم. من زیاد به خاطر دلخوری در مراسم شرکت نکردم.

همسر مرحوم منصور پورحیدری از مسئولان کلوب استقلال به خاطر اینکه وقت اجرای مراسم مراسم خوش حالی قهرمانی این تیم در جام حذفی را دیر به او اعلام کرده بودند، گلایه

تسنیم

واژه های کلیدی: میلیون | استقلال | مسئولان | استقلال | مرحوم منصور پورحیدری | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار